diumenge, 12 de desembre del 2010

L'HERÈNCIA DE LA BARBIE (II)



Aquest va ser dels primers (crec que de fet va ser el primer de tots) anuncis de la Barbie a Espanya. I em va convèncer que sí, que jo ja era prou gran per jugar amb la Barbie. La necessitava!




Els Reis que eren molt espavilats es van coordinar com només ells saben fer-ho i em van deixar la Barbie Sun a casa i a casa de la padrina de la meva mare, la banyera. Vaig al·lucinar, em semblava la cosa més luxosa , exquisida i glamourosa del món. Així d'innocents i agraïdes érem les criatures nascudes als setanta.

La nina i els seus complements eren fabricats per Congost amb llicència de Mattel. Parlo de memòria, però em sembla que aquesta banyera té la patent alemanya.

Trobo que la gràcia d'aquelles coses "made in Spain" de Congost era la gamma de colors. Encara no havien sucumbit a l'imperi absolut del rosa Barbie. Com a exemple, aquest menjador verd amb gerra i gots grocs.

Aquest estiu passat la Fashionista de la meva nena també va recuperar la banyera i, malgrat que pateix l'atrotinamenta dels anys passats i de les hores de joc, encara li ha fet servei.

La banyera venia amb bastants complements: raspalls, pinta, pastilla de sabó, mirall de mà, catifa, tovallola... i un pot de sabó líquid per fer escuma, la qual s'aconseguia prement una manxa que insuflava aire per sota l'aigua.

M'encantava el vitrall. Ai, encara ara m'agradaria tenir un racó així per a mi.



Altres models trobats per internet (tots de color rosa) amb vitralls diferents:




I, per acabar... una curiositat:
en una escena de la pel·li dels Gremlins, quan entren en un magatzems per acabar amb el més dolentot de tots (el de la cresta blanca) es veu una pila de caixes del "Buble Bath".


1 comentari:

Noa72 ha dit...

Akesta banyera quan jo era petita la tenia una veïna meva i sempre em va encantar, m´ha agradat tornar-la a veure.