dijous, 11 de novembre del 2010

LIMONCITO







Durant molt de temps vaig pensar que tenia un Mocosete. La família em regalava els seus conjuntets... com aquests dos











...complements, com aquesta banyera-moisès...










Fins que algun dia algú em va dir que el seu Mocosete era tot de plàstic i no plorava. Què?!!! No podia ser! Estaven equivocats perquè el meu era tovet i anava a piles. Segur, segur, segur.

Doncs no, jo no tenia raó. Resulta que el meu era un nino també de Toyse, amb una mida similar, però que n'era un altre. Hmm... i doncs, quin devia ser?
Limoncito de Toyse!!! En aquest anunci es pot veure que el venien sense vestit, només amb la roba on s'enganxaven el cap i les extremitats. I un pitet.


És el nino bebè amb el que més vaig jugar de petita, per tant, el més maltractat i castigat pel temps. Tot i això encara continua igual de guapo, encara que el cos se li hagi quedat una mica massa tou després d'haver-li tret el mecanisme i la caixa de piles que hi portava darrera un cremallera que tenia al culet.