dimarts, 1 de juny del 2010

SPRING CLEANING

Ha arribat el moment de treure-li les teranyines a aquest blog i començar a fer-hi entrades noves.




Motius personals i motius tecnològics són els responsables d'aquesta aturada.


Jo ja tenia els meus càlculs més o menys fets quan un virus dolentot es va carregar del tot l'ordinador de casa.



Totes les fotos de nines esborrades per sempre, les ja publicades i les que esperaven el seu moment per deixar-se veure (snif!)


Però el que em va saber més greu va ser perdre l'arxiu de nines anunciades a l' ebay i a TC. Com que la majoria no es poden comprar de cares que són, amb molta paciència havia anat guardant les fotos amb tota la informació que en donaven (nom, marca, mida, any....) Agun cop això havia servit per identificar la nina d'algú que demanava ajut pels fòrums.

Tot se'n va anar a norris en un moment. Suposo que podria dir que va ser culpa meva per no fer còpies de seguretat, però és que hi ha tanta cosa al disc dur i jo sóc tan mandrosa...



1 comentari:

Nuria ha dit...

Doncs com la majoria de gent: no conec ningú que ho tingui TOT guardat en còpies de seguretat.


A poc a poc aniràs ajuntant noves fotografies, ja ho veuràs.

Benvinguda, doncs.

:-)))