divendres, 18 de juny del 2010

AVERY



M'han regalat una Avery. És la rossa de les Moxie Girlz de la casa MGA.
Aquesta marca era la que feia les Bratz, però va perdre una demanda que li va posar Mattel. Pel que he llegit es veu que el dissenyador de les Bratz encara treballava a Mattel quan va desenvolupar el concepte de la nina, i els reclamaven la seva propietat



Així que MGA, al perdre les Bratz, es va plantejar treure unes nines similars, però suavitzant una mica tant l'aspecte com els valors que la joguina havia de transmetre a les nenes. Les Moxie tenen una fesomia més infantil i són menys materialistes que les seves antecessores



A mi em fan gràcia els peus (es veu que són com els de les Bratz, però com que jo no n'he tingut mai cap a les mans, no ho sabia). Doncs no es canvien només les sabates sinó tot el peu a l'alçada del turmell. A mi em recorden els ninos d'acció que tenien els meus cosins quan érem petits, que a la que baixaves la guàrdia tenien un peu cap a Orient i l'altre cap a Occident.



Aquesta és la foto oficial del model d'Avery amb xandall blanc.
Si us interessen aquestes nines podeu visitar les pàgines:
I el blog de Mandarina:



1 comentari:

Nuria ha dit...

Sí, els peus són com els dels Madelman.

La nina és molt bonica de cara, però no m'acaba de fer el pes.

Jo tinc una Sophina, és al meu bloc. Però crec que no me'n compraré més, de Moxies.

Una abraçada.



Si passéssis pel meu bloc, entra si us plau a l'altre bloc meu, el de la senyera de la dreta de la pantalla. Cal ajudar el català, ni que només sigui una miqueta, i a El País han fet una enquesta que ara mateix va força malament.

Gràcies.