diumenge, 22 de febrer del 2009

X-FILE

El cas d'aquesta nina és un petit misteri.
Les fonts familiars :-) diuen que els meus avis li van regalar a la meva mare quan aquesta va saber que estava embarassada de mi. Per tant, quan jo era era petita, la nina aquesta devia ser relativament nova, no?
Doncs bé, jo sempre la recordo atrotinada i feta un nyap, la pobra. I no apareix en cap foto antiga lluint alegre i fent patxoca...
No tinc ni idea de quina aparença tenia recient comprada.
No te cap marca al clatell ni a cap altre lloc, per tant tampoc sé qui va ser el fabricant :-/

Dit això, haig de reconèixer que era la nina que més m'estimava. Les altres eren rosses, amb un bon color de cara, portaven vestits bonics... en canvi aquesta pobrissona era morena i amb uns cabells impentinables, el coll se li torçava, tenia la pell esgrogueïda i amb taques, les carns amb trossos reblanits, la seva roba es veia senzilla i deslluïda...

Recordo que l'havia de defensar de les altres nines que es ficaven amb ella i no volien compartir els seus jocs... :-) per això la volia tant. Aix, la veia tan bona nena i tan desvalguda.

Ara, a més, la pobrissona té un ull que se li ha soldat pel darrere i ni de li tanca ni se li obre del tot... què hi farem!

Malgrat tot, crec que és la nina amb la cara més dolça que he vist mai.

3 comentaris:

Zevi ha dit...

A mí em passa una cosa semblant, m´estimo més les nines pobrisones que les rosses jajaja suposo que se li agafa molt de cariño. M´agrada la cara tan dolça que aquesta té. Si sabessim el nom podriem buscar més fotos d´ella original i veure com era abans de estar tan així jejeje

Tòssia ha dit...

Per aquí a casa m'han dit que on vaig amb aquestes fotos, que fan por... :-)) I potser sí que tenen raó, però... Hi havia d'haver un lloc per a aquesta pobrissona, amb el seu ull mig borni i tot! ;-)
Ja m'agradaria saber el fabricant, ja. I a veure si pogués trobar una nina semblant amb el mateix motllo per la carona, però ca... Qui sap! Potser algun dia navegant, navegant, en trobo alguna referència. Ja veurem :-)

Chabel ha dit...

Vorás com algún dia, on menos teu esperes, encontrarás alguna coseta per-ha sabre més d´ella, té la careta molt dolceta ;) m´agradat molt