dissabte, 28 de febrer del 2009

LA PRIMERA PAOLA REINA

Una amiga de la meva mare li va portar aquest bombó a la meva nena quan va venir de visita mentre erem de vacances al poble. I a partir d'aquí que vaig començar a buscar què era això de Paola Reina. Quina troballa! Quines nines més maques que tenen!

Aquest és de la col·lecció del 2008 de "Los peques de Paola", el nen asiàtic.

Fa una olor... com definir-la... entre vainilla i galeta Maria... hmmmm! és que te'l menjaries!! I a mi aquesta olor sempre m'evocarà les vacances d'estiu :-)
Es diu Valentí perquè l'amiga que se la va regalar a la meva nena ens va explicar que l'havia triat perquè li recordava un nino que havia tingut ella de petita que es deia així. Total, que ja ens va arribar a casa batejat i tot!!

Ja he anat insinuant i donant pistes que m'agrada molt la nena negra, a veure si cau i així el Valentí tindrà una amigueta ben bé de la seva mida :-)

2 comentaris:

María José ha dit...

Tienes otra seguidora, la muñeca de más abajo es impresionante!!! parece de verdad.

saludos

Tòssia ha dit...

Gracias! :-) Yo que pensaba que nadie entraba en mi blog! :-P Qué ilu!! He visitado el tuyo y ya me he hecho seguidora también...
Repito... :-) gracias, guapa