divendres, 1 de maig del 2009

GRASITAS DE FAMOSA


Aquesta nina és un clàssic en el prestatge de la meva habitació de petita. Sempre va estar allà! I no sé ni qui la va comprar, ni quan, ni perquè.


De fet, he descobert que es diu Grasitas a partir de l'Ebay i TC perquè per a nosaltres sempre va ser... la xaparrilla!!!! La raó és evident: quines cames més curtes, i quines proporcions!!!
Això sí, no se li pot negar que posa com una professional de la passarel·la.


Té els ulls amb l'iris de margarita. La meva a més té una mirada molt interessant pel seu ull dret una mica distret ;-)

Es veu que en el seu moment devia tenir molt d'èxit perquè n'hi ha bastantes a la venda per internet. I la deurien vendre vestida amb models diferents.



Aquesta va vestida d'origen i és una de les rescatades de les golfes. És, de totes, la que es conserva millor... potser pel seu tipus de fortota que deuria espantar ratolins famolencs i altres bestioles amb males intencions.
Abans de presentar-se en societat, però, ha hagut de passar per un bany amb sessió de peeling i per l'estilista que ha fet el que ha pogut amb el cabell.

Aquest anunci l'he trobat a http://www.teacuerdas.net/ i va ser publicat el 1966.

6 comentaris:

conchita ha dit...

te ha quedao mu bonitaaa
que suerteee
pon mas muñes
besos conchi

María José ha dit...

Es muy graciosa, la carita... no es de mis preferidas, me recuerda mucho a las modernas Bratz, por el tamaño de la cabeza y la forma del cuerpo, aunque claro, esta es más bonita.

saludos

Anònim ha dit...

Molt bonica, jo també la tinc. La meva anaba vestida amb un bikini i portaba un salvavides. un clàsic de la casa famosa dels 60

Karmeta ha dit...

És molt bonica, jo tinc ganes d' aconseguir una, si que es antiga la nina. Petonets maca.

Chabel ha dit...

Que chocante!!!..es muy bonita, tiene una cara preciosa!!!...jeje!! que gordi!!!

Un abraÇ

Zevi ha dit...

qué ben cuidada que la tens!!! i ben pentinadeta jejejeje felicitats, és molt graciosa :)