dimarts, 10 de març del 2009

PRISCILA DENISE

Priscila Denise, aquest és el nom de la "repollo" que els Reis li van deixar a la meva nena l'any passat.

Com que és de la nova fornada, a Espanya està comercialitzada per IMC Toys.
http://www.micpk.com/default.htm

Jo de petita no en vaig tenir cap, eren massa cares. Però hi havia amigues i cosinetes que sí, així que trobo que són un clàssic i em va fer molta il·lu poder demanar-se-la a SSMM els Reis d'Orient.



Adoptar-la va ser una odissea. No perquè fos difícil trobar-ne, sinó perquè no hi havia manera de veure'n una i dir... -Aquesta!!! I com que totes són diferents.... ufff! Sempre penses: -Potser en un altre lloc n'hi hauran de més maques... perquè és que d'aquesta m'agrada el vestit, però la cara de l'altra és més maca, però aquests cabells no em fan el pes... quin fart de voltar botigues de joguines i grans magatzems!!!


Aquesta ens va agradar per l'expressió, els cabells de llana, els ulls verds i el vestit.

Orgullosa ens mostra el seu certificat de naixement.

La pàgina en anglès està prou bé http://www.cabbagepatchkids.com/. Té jocs, pàgines imprimibles, fets històrics... i informació sobre BabyLand.
BabyLand és una espècie de fàbrica/hospital que es pot visitar per veure com neixen les Cabbage i adoptar-ne una allà mateix.

És una monada: tenen sala d'espera per pares, nursery per als recien nascuts amb incubadores per a prenaturs, escola per al més grandets, parcs infantils, botiga i... el camp de cols!!!!
Només aquí es podria sentir una frase tan delirant com: -Tenin una mamacol parint. Ja ha dilatat 10 fulles. Espereu! És una bessonada.

Venen nines amb la cara de vinil, però a més és l'únic lloc on encara es poden adquirir les originals. És a dir, les fetes de roba de cap a peus. Preu? Al voltant dels 300 dolars.

A mi aquestes nines m'agraden bastant i el fet que totes siguin diferents em sembla divertit, però el tema del camp màgic de cols em sembla una flipada de Mr. Roberts. Em costa de pair que un senyor adult no tingui vergonya d'inventar-se una pseudo-llegenda tan querrinclona. Amb conillets-abella que escampen cristalls màgics sobre les cols (blau per a nens i rosa per a les nenes!!!!). Ufff!
I la nina té una cosa horrible que sembla inevitable en tots els ninots actuals que van farcits: la fibra de polièster traspassa la roba. És tan fina que si la roba no és prou gruixuda al nino li van sortint filets blancs per tot el cos. Amb aquesta pega ja m'he trobat amb ninots de la Chicco, amb un Pocoyo, amb altres nines de drap,... En fin, una plaga.

Un paparatzzi va enxampar a la nostra estimada Priscila ensenyant els pololos. És una foto robada que atempta contra la seva reputació i ella espera que mai vegi la llum ;-)


Aquí en un camp, que no és de cols, però a la Priscila no li importa. Ella igual de feliç com sempre.

Quan registres la nina pots canviar-li el nom i la data de naixement, però li he volgut mantenir perquè em fa pensar en la pel·li "Priscilla, reina del desierto".